.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی:احداث نمايشگاه بين‌المللي در ساری نبايد به فراموشي سپرده شود

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: احداث نمايشگاه بين‌المللي مركز مازندران نبايد به فراموشي سپرده شود.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان ساري، رمضان شجاعي در جلسه‌اي كه درباره مشكلات شهرك‌هاي صنعتي مازندران برگزار شد، افزود: يكي از برنامه‌هاي پيشنهادي سفر دوم رياست جمهوري به استان مازندران بايد ايجاد نمايشگاه بين‌المللي در مركز استان باشد.
وي افزود: در همه مراكز استان‌ها نمايشگاه بين‌المللي وجود دارد اما به دليل مسامحه، سكوت و يا معامله در گذشته، اين حق بزرگ استان از بين رفت و به حاشيه رانده شد.
فرماندار ساري نيز در اين جلسه يكي از موضوع‌هاي مهم در مركز استان را پيگيري ايجاد نمايشگاه بين‌المللي در شهرستان ساري عنوان كرد و افزود: اين مسئله از سال‌هاي قبل رها شده بود.
محسن زراعي تاكيد كرد: با مشاركت بخش خصوصي و حمايت دولت مركز نمايشگاهي بين‌المللي مازندران در شهرستان ساري بايد احيا شود.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مازندران نيز در اين نشست گفت: بيش از 12 ميليارد تومان براي توسعه شهرك‌هاي صنعتي مازندران اعتبار اختصاص يافت.
مجيد هاشم پور در پايان افزود: شناسايي واحدهاي صنعتي راكد، نيمه تعطيل و تعطيل از برنامه‌هاي در دست اقدام شهرك‌هاي صنعتي مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1387
آقای نماینده : برنامه عملی شما درخصوص تصویب طرح ، تصویب بودجه ، مصوبه وزارت صنایع و بازرگانی با قدرت نمایندگی چیست و چکار ی تا کنون در این خصوص انجام دادید ؟ خودتان آستین بالا بزنید ... با کلمات باید و نباید کاری درست نمی شود !!!
نا شناس 18 شهريور 1387
این همه مشکلات در استان هست شما فقط به فکر ساری هستی؟ کمی از خدا بترسید و حق استان را ضایع نکنید
اویس 18 شهريور 1387
مطمئن باش با این عوام فریبی ها نمی تونی برای دوره بعدی رای جمع کنی
تو اگر بیل زن بودی باغچه خودت را بیل می زدی و دیگر کمیسیون فیلم و سریال مجلس به تو نمی رسید.
افشین 18 شهريور 1387
آقای شجاعی نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر قرار گرفته است. چرا اینقدر شغولش می کنید؟شما فکرتان خیلی کوچکتر ازاین بود که نماینده مجلس شوید . نمایندگان مجلس در استانهای بزرگتر در تلاش هستند که برای استانشان امکانات جدید بیاورند ولی نمایندگانی مثل شما فقط به فکر جابجایی امکانات در استان هستند.به نظر بنده به نمایندگان فرا شهرستانی نیاز داریم تا مشکل مازندران را حل نماییم. هم اکنون ما دوازده نماینده در مجلس داریم که کمتر استانی بعد از تهران از چنین پتانسیلی برخوردار می باشند. واقعا برای پیشرفت مازندران چه کار کرید. ساری ما و شما اندازه یک شهر معمولی پیشرفت کرده است و شهرستانهای دیگر هیچ... شما را به خدا اگر نمی توانید امکانات از بیرون به مرکز استان اضافه نمایید . از ارائه نظراتی اینجنینی خودداری نمایید.
مازندرانی 19 شهريور 1387
شجاعی جان تو خیلی کوچکتر از آنی که راجع به این مسائل که بهیچ وجه در قواره تو نیست صحبت بکنی.انصافا از خواندن نظر آن هم استانی که در قسمت نظرات درج شده لذت بردم و چقدر زیبا مختصر و مفید حق مطلب را ادا کرد.اینچنین مفهوم را رساندن هم یک هنر است.من بسهم خود به این نماینده دو ماهه می گویم که هم استانیهای وی که مدت 8 سال در خانه ملت بیتوته کرده بودند حتی بعد این زمان طولانی هم به خودشان جرات همچین جسارت های را نمی دادند حضرتعالی که با این سابقه دو ماهه در مجلس که جای خود دارید.بگذارید یک چند سالی بگذرد و راه و چاه را یاد بگیرید و بعد افاضه کلام کنید!مطمئن باشید این ملت فرق عملکرد مثبت و فعالیتهای واقعی را با شلوغ کاری و متشنج کردن فضا بخوبی می دانند آنهم در مورد کاری صحبت کردن که اگر کسی نداند خود شجاعی بخوبی می داند که خیلی کوچکتر از این حرفهاست.با این حرفهای پوچ رای جمع نمی شود .بقول فرمایش این دوست عزیزمان مکان نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر واقع شده و بجای گول زدن مردم حوزه انتخابیه خود (که در واقع خودت را گول می زنی)بفکر جذب امکانات و بودجه ای باشد که استانهای برخوردار فارغ از هر گونه تشتت آرا بسوی استان خودشان جلب می کنند.
جنابعالی اگر کاره ای بودی و حرفت خریدار داشت دیگر تیم راه آهن تهران را که اولین مشتری آن مازندران بود و شما هم چپ و راست مصاحبه می کردید که ما کار انتقال را انجام دادیم و حتما فصل جدید لیگ برتر راه آهن در ساری بازی می کند به شهر ری انتقال نمی دادند!!!انجام این کارها جسارت و شهامت می خواهد که امثال جنابعالی از آن بی بهره هستید.شما باید حداقل 4 تا 8 سال کارآموزی را در مجلس بگذرانید بعد راجع به مسائل نظر بدهید.تازه بقول دوست عزیزمان کار مفید و گرفتن بودجه و امکانات از سرچشمه یعنی دولت نه جابجایی امکانات در استان.
من جدا و موکدا از مدیریت سایت می خواهم که اخبار اینچنینی را که صرفا برای جمع آوری رای می باشد را انعکاس ندهند که مطمئنا جز دامن زدن به اختلافات و ایجاد شکاف بین شهروندان استان هیچ حاصلی تاکید می کنم هیچ حاصلی نخواهد داشت.متاسفانه طبق معمول استانهای دیگر شتر را با بارش دارند می برند و ما باید کارمان این باشد که دائم توی سر و کله همدیگر بزنیم و هر سال دریغ از پارسال و بیش از پیش عقب مانده تر بشویم و تنها دلمان را به وعده و وعیدهای واهی دلخوش کنیم که بهیچ وجه بدلیل همین کوته فکریهای اینچنینی که در استان فراوان وجود دارد رنگ واقعیت بخود نخواهد گرفت.
این قانون و نظام الهی است که در دنیا جاری و ساریست و آن اینکه هر کس خیر دیگران را نخواهد مطمئن باشید خدا هم هیچ خیری برایش در نظر نخواهد گرفت و نمو نه اش را هم شما در این استان کرارا مشاهده می کنید.
من از بیگانگان هرگز ننالم که با ما هر چه کرد آن آشنا کرد.** یا حق **

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.